کد خبر: 1225604
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

جوان آنلاین: سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ساکن غرب تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
سلام
مشکل فروشنده های خانم برخی مغازه ها اگر بازدید هفتگی مکرر و تذکر زبانی صورت گیرد قابل اصلاح است.لطفا مسؤولان کوتاهی نکنند.
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
0
کلیه نیروهای فراجا که با لباس رسمی هستند، موظف شوند تا به تمام افراد بدپوشش تذکر دهند تا طرح در سراسر کشور فراگیر شده و اقتدار پلیس از اینطریق به این مجموعه بازگردد.
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
0
دولت جمهوری اسلامی کلیه کارمندان زن خود درادارات،نهادها،سازمانه ها ودستگاه های دولتی راموظف نمایدتابراساس قانون استخدام رعایت اصول شرعی رانموده وموظف شوندکه ازحجاب برترچادر،درهمه مکانها استفاده نمایند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار